DZL Chain Grate Caldaia à vapore

1T DZL Chain Grate Steam boiler installazione di finitura
Dopu passatu 7 ghjorni, i travagliadori di stallazione anu finitu a stallazione di 1T DZL Chain Grate Steam Boiler 

1
2

Installazione 2T DZL Chain Grate Steam Boiler
U 2T DZL Chain Grate Steam Boiler serà speditu in Sri Lanka. 

3

A caldaia di vapore 3T DZL Chain Grate hè stallata in Albania
3T DZL Chain Grate Boam Steam Discussione cù u Client di Albania, l'ora hè ghjustu una settimana.E poi, facenu l'ordine.
Avà, a caldera era installata. I nostri Ingegneri guidavanu l'ingegneri lucali per finisce l'installazione.

4
5
6
7

Installazione di finitura di a caldaia à vapore 3T DZL Chain Grate in Albania  
3T DZL Chain Grate Boam Steam Discussione cù u Client di Albania, l'ora hè ghjustu una settimana.E poi, facenu l'ordine. Avà, a caldaia era stallata. I nostri Ingegneri guidavanu l'ingegneri locali per finisce a stallazione.

A caldaia à vapore DZL Chain Grate hè una caldaia a vapore horizontale di tre passi è acqua è tubu di focu hibridu. Una mansa di tubi di fumo roscatu sò disposti in u tamburinu. U latu manca è dirittu di u furnace sò dotati di muru ligeru raffreddatu da l'acqua. Hè realizatu da una griglia à catena leggera Carica meccanica di carbone, dotata di soffiatori è ventilatori di tiraggio indotti per a ventilazione meccanica, è dotata di una macchina di scoriazione di tipo raschiatore per realizà a scarica automatica di scorie. L'arcate anteriore è posteriore di sta serie di caldaie à vapore adopranu novi archi di tecnulugia di risparmiu d'energia. U carburante cade da u carbone scuff à a griglia, Dopu entratu in u fornu è brusgiatu, a fiamma si rifrende versu l'altru attraversu l'arcu posteriore è si volta in a scatula di fumu anteriore attraversu e camere di combustione da i dui lati di u corpu, è poi si ripiega da u fronte scatula di fume à u fasciu di tubi in a pignatta, passa per a scatula di fume posteriore è entra in u economizer, è dopu da u ventilatore di tiraggio induttu Hè tiratu attraversu a canna fumaria à u caminu è scaricatu in l'atmosfera.

Se a vostra fabbrica o prughjettu hà bisognu di caldaia industriale, vi preghemu di mandà i vostri bisogni da doublerings@yeah.net.

Offriamu i nostri clienti i documenti interi per Installazione di Caldaia, Operazione, Libri Manuale, Certificazione di Qualità per a doppia Razzetta Caldata Disegnata.
Maquinaria Xu Zhou Double Rings vi riceve un piacevule in ogni momentu.
Prufittate U nostru serviziu, Email doublerings@yeah.net avà 


U tempu di creazione: 18-20-Jul